regulamin
Właścicielem sklepu internetowego yeepsport jest:
Rafał Runowicz
ul. Świdnicka 51/21
58-200 Dzierżoniów
NIP: 8821985461
Adres do reklamacji:
Rafał Runowicz
58-200 Dzierżoniów, ul. Świdnicka 51/21
Telefon kontaktowy: 501 639 226
Adres email: sklep@yeepsport.pl
1. Realizacja zamówienia
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Zamówienia przyjmowane są przez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu przez 24h na dobę, a także poprzez bezpośrednie zamówienie e-mail. Strony sklepu obsługiwane są przez popularne przeglądarki internetowe: Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera.
Do realizacji zamówienia niezbędne jest podanie pełnego adresu dostawy oraz danych kontaktowych (imię, nazwisko, e-mail, telefon).
Sprzedający zastrzega sobie prawo do weryfikacji telefonicznej zamówienia złożonego w opcji ‘za pobraniem’ oraz odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy weryfikacja się nie powiedzie lub podane dane będą niepełne lub błędne.
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać złożone zamówienie do momentu jego wysłania. Jest to możliwe poprzez kontakt telefoniczny pod numerem 501 639 226 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@yeepsport.pl
Sklep internetowy z chwilą zawarcia umowy sprzedaży przekaże kupującemu (za pośrednictwem poczty email) regulamin wraz z informacją dotyczącą korzystania z prawa odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy.
2. Ceny w sklepie
Wszystkie ceny podane na stronach sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
Przy zamówieniach dużej ilości produktów istnieje możliwość negocjacji ceny.
Do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiamy dowód sprzedaży.
3. Płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
Przelew bankowy
Numer konta do wpłaty podajemy w wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia
W tytule przelewu prosimy podać nr zamówienia – przyspieszy to wysyłkę towaru.
(w przypadku braku wiadomości mailowej potwierdzającej zamówienie, prosimy sprawdzić zakładkę ‘spam’ swojego konta pocztowego – w sporadycznych przypadkach zdarza się, że serwisy pocztowe błędnie kwalifikują nasze wiadomości jako niechcianą pocztę)
Przelewy24
Płatność elektroniczna poprzez serwis przelewy24.pl – PayPro SA z siedzibą przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań
Płatność tego typu przyspiesza całą transakcję
Płatność przy odbiorze: kurier DPD – POBRANIE oraz Paczkomaty 24/7 – POBRANIE.
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia w przypadku płatności przelewem lub w momencie odbioru przesyłki pobraniowej w przypadku płatności przy odbiorze.
4. Dostawa
Okres jaki upływa od momentu złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów może wynosić do 5 dni roboczych (zwykle nie więcej niż 24 godziny).
Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (deklarowany czas dostawy 1-2 dni roboczych) oraz systemu skrytek Paczkomaty 24/7 InPost (deklarowany czas dostawy 1-3 dni roboczych).
Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru.
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
W przypadku wyboru wysyłki za pośrednictwem Paczkomaty 24/7 InPost, klient zobowiązany jest do podania adresu e-mail oraz numeru telefonu, na który przesłany zostanie sms z kodem odbioru przesyłki.
DARMOWA WYSYŁKA
Zamówienia na kwotę minimum 350 zł opłacane w formie przedpłaty premiujemy darmową wysyłką kurierem lub paczkomatem.
Koszty dostawy produktu są ustalane w trakcie procesu składania zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego produktu:
Kurier DPD – wpłata na konto – 15 PLN
Kurier DPD – pobranie – 15 PLN
Paczkomaty 24/7 – wpłata na konto – 11 PLN
Paczkomaty 24/7 – pobranie – 11 PLN
5. Tryb postępowania reklamacyjnego
Reklamacja produktu:
Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód sprzedaży lub faktura VAT.
Sprzedający odpowiada przed Kupującym za wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie.
Gwarancją nie są objęte wady powstałe w wyniku działania czynników zewnętrznych: uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych.
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zakupionego produktu pod adresem sklep@yeepsport.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Przesyłkę z reklamowanym produktem należy nadać na adres:
Rafał Runowicz
58-200 Dzierżoniów, ul. Świdnicka 51/21
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Reklamacja związana ze świadczeniem usług elektronicznych:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące świadczonych usług elektronicznych pod adresem sklep@yeepsport.pl.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
adres e-mail Kupującego,
rodziaj usługi elektronicznej,
datę wystąpienia nieprawidłowości.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
6. Prawo do odstąpienia od umowy:
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Rafał Runowicz, 58-200 Dzierżoniów, ul. ul. Świdnicka 51/21, sklep@yeepsport.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Przesyłkę należy nadać na adres:
Rafał Runowicz
58-200 Dzierżoniów, ul. Świdnicka 51/21
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….
Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….………………………………………………………………………………………………………….
Data zawarcia umowy to ……………………………………….,
data odbioru ……………………………………………….… .
Imię i nazwisko………………………………………………………….
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
7. Wykorzystanie ciasteczek (cookies)
Na stronach sklepu zapisywane są do ciasteczka (cookies).
Jeśli cenisz swoją prywatność i nie zależy Ci na korzystaniu z powyższych funkcji serwisu to możesz wyłączyć obsługę ciastek w przeglądarce.
8. Ochrona danych osobowych
Składając zamówienie, Klient świadomie i dobrowolnie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Dane osobowe nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem osób do tego nieupoważnionych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.